About You - # Arina #

Salam..


Dan Hye..


Haha...weyh,,lama gila ak tk update blog nie...nsib la menatang nie tkdak nk usang2 n habuk2...fuhh...lega gila ceq nk habaq mai kt hg..hahaha..I got a lot of story that I want to share with you guys..TAPI ! I have to continue with this series of post that I have left for a long period...Later on I will story mory with you ea2..haha..

Before that, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !! 


Ak tau...ak tau...dh terlambat gila...tapi disebabkn ak dh tulis bnda tuu time hari raya haji...tpi tk sempat nk tulis bagi perabih dan tak sempat nak post..terpaksa la aku postpone until today...But hey,,Better late than never right ? Raya kali nie..hmm...okey + not okey = halfokey ...equation baru...hak milik HANNA JEFFREE...jangan ciplak...kui3...takda la...merapu ja...hampa semua tau saja ceq nie macam mana...apatah lagi tengah duk boring nie kn...sah2..I'm really damn freaking bored...(perghh ! ayat yg menggambarkan ak paling tersangat la tengah boringg ) T.T ..Woii2...Back to the topic woihh...dah jauh terpesong nie...adehh...Sorry arina....Panjang cket post...hehe XD


Orite ! Lets talk a little bit about a person that I had say just now..Siti Nur Arina...her name...From Terengganu...org ganu...same as the first person that I described before this...If you remember la...When I first saw her...hmm..I think she quite peaceful person...Dya cool jaa...tapi bila dh kenai..hahaha....well, besa la...macam2 ada...Psstt..wanna know ap yg kitaorg gelarkn dya tak...hehe...


Mula-mula tuu ak tak tau sebab ap..tapi my two besties nie...asyik dk pnggil dya dgn gelaran 'keropok lekor'...err..weird enough... =.=' I didn't notice at first...then when they kept calling her with that 'food' thing...I went to ask them afterall...I thought that maybe she love to eat Keropok Lekor or something else...BUT..it's differ than I thought...erkk..should I write this in my blog ? Arina  !! MAAF ! :S Okey, here the reason..Depa cita kt ceq la yg ada satu hari nie, kasut dya macam tak elok..I dont know what happened..pastu arina sendiri cakap ' kasut aku nie dah macam keropok lekor dah aku tengok'...depa apa lagi..gelak laa...quite funny..since that moment..ada la gelaran baru kat Arina...hahaha...


Haihh2...arina2...anda pandai buat lawak secara tidak langsung laa...haha :D  When first time I see her, I think that she is a serious person la...muka agak 'garang'...tak berani ceq nak cakap dengan dya...tapi..dya suka buat lawak yg sometimes dya sendiri pn tktau yg dya tuu buat lawak..adehh...serious n funny person at the same time...You such a nice gurl Arina !  :) (psst..muka mcm kawan ak yg ak pernah tengok tapi tak ingat kt mana :P )




                                                    Here she is .. A.R.I.N.A :)


Soryy very2 much for my late 'updating' my blog..rasa bersalah gila nie...okey, dah kira2..tinggai lagi 15 org lagi...hehe...sapa yg belum kena..hehe...your turn will coming soon..muahaha (evil laugh ) .. Just wait for it...Okey..


Bubbye (hj) <3 <3









theonlyownerofthisblogishannajeffree