Salam..


Semalam..10hb.2..aku ada jmpa someone dkt dlm dewan...time tuu my team ada game..If dya baca post aku nie..aku harap sangat dya dpt baca...I want you to know that I'm happy..tengss for coming..Tengss for giving me and my team a support even we are in different 'state'..TAPI...lepas selesai semua...aku otw balik...seriusly..aku tk nampak dya dkt dataran...OMG...aku bru prasan bila someone told me..aku..aku..aku dh buat salah and I knew that...huhu..T.T Aku tak patut tipu dya...tapi tu bukan niat aku nak tipu dya..Aku buat macam tu sebab aku taknak dya sedih...aku tak nak dya sakit hati...aku dah minta maaf tapi dya diam ja...aku tau..dya marahkan aku..even dya cakap tak...aku sedar..aku bukan kawan yang baik..aku selalu sakitkan hati dya...gila jahat aku nie...I used to cry when I'm think bout that person and what I had done to that person..I'm so sorry..


Tadi pagi aku ada nampak dya dari jauh..ak tau dya tak nampak aku..sebab aku sorokkan diri aku..aku tak nak dya nampak aku..aku taknak dya sedih...dari jauh aku nampak dya happy dengan kwn2 dya..aku harap dya happy selalu...:) Tadi petang pn sama gak...even I sent message to his/her but his/her never reply..dpt tengok dya dari jauh pn dah cukup...enough for me to see he/her smile... :') 


To that person : I hope you forgive me...I didn't meant to hurt you..I hope you understand...I already explained it to you...I already told you everything and dont worry..I will do on what I had said before...aku taknak sakitkan hati hg lagi...aku dah tak sanggup..Live in a happy life my dear friend.. :') take a very good care of your health..goodbye


Sincerely,
HANNAJEFFREE



Kbye..(hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree