About You - # GG #

Assalammualaikum..


     Jawab salam..jgn tak jawab..mama kita ckp berdosa tau kalau tak jawab........(krikk..krikk..) -.-' err..apa yang nak aku tulis nie ha ? lama gila kot tak tulis..silap..mengarang dan menaip... :3 setelah sekian lama tak mengarang..nie la jadinya bila nak start update balik..hadoii..tapi disebabkan kawan-kawan yang aku sayang di KMPP dulu la kan..yang asyik duk tanya ' Bila nak update blog ? Jangan lupa update blog ea' alahai..ada jugak yang baca blog aku yang tak seberapa nie kan..trimas2..sayang korang semua la...disebabkan korang aku update balik blog nie..huhu..terharu..sob3 T.T Okey..aku nak sambung balik series yang sudah lama aku tinggal..that is bout my friends characters in class and my impression towards them.. :) 


     Kawan aku yang sorang nie as usual nama dya kat tajuk tuu..His real name is Ridzuan but we used to call him GG..masa time perkenalan dulu macam pelik gak la kan..kenapa GG ? =.=' ka..aku yang salah dengar..tapi tak2..betul la tuu..diam saja la..dah nama dya..dya yang suruh kitaorang panggil dya GG..ikut saja laa..dya la yang first2 macam sporting time awai2 dulu..and..and..dya la yang lukis lambang kelas H4P2 kami..dengan penuh kusyuk arr time tuu..terbaik arr GG..dalam banyak2 bendera tu kan..honestly la aku nak cakap dari dulu..kita punya lambang lagi megah la..cuma sayang..aku tak sempat nak ambil gambar..sapa2 yang ada pic tuu..upload2 la ea dalam group..tengss :)


     GG nie kan..kalau kita tak kenal dya dengan rapat la..dya macam berlagak tapi baik..mula2 nak kenal dya macam susah nak rapat jaa..then bila aku dengan Ifa dah mula nak rapat dengan dya, he's really friendly la..boleh gak la nak kawan dengan dya..hehe..GG..sorry yaaaaaaaaaaaaa kalau aku cakap nie hang marah kat aku..huhu..sepanjang perkenalan dengan dya aku dapat tahu sedikit sebanyak tentang dya before I start to write about him..dya baik and talkative..hehe..pandai gak and very creative boy or should I call you man ? haha..Doesn't matter..He has his own style which I look is suit enough for him..style and smart..but you look smarter GG when you wore your vest..(ada betoi ka ejaan dya macam nie ? hentam ja nie) He likes to draw..but the things that he always drew is high heels..He said to us that someday he wants to launch his own brand of high heels..well..we always be with you and support your effort GG..goodluck and never give up ;)


     He is also one of the smart's student in my class..he with 4 others classmate managed to score 4 flat in PSPM 1.. perghh..terer tuu..wey..aku jeles nie...serius jeles gila..huhu...dalam PSPM 2 lepas pun dya bertungkus-lumus study sampai tak datang class for about 1 week..mana aciiiiiiii hang punya study week ada 2 minggu...alorhh...ala GG..hang tak study pun takpa..senang tangkap..GG nie senang pensyarah ingat dya sebab nama dya lain dari yang lain...nama aku even felo blok sendiri pun tak ingat..adess..nasib2,,lepas nie nak kena tukar panggilan plak la..HH pulak la..senang nak ingat..tudiaa..aku merapu dah...JANGAN  panggil aku mcm tuu..tkmau..tkmau..tkmau...huhu..Sometimes we used to hangout together with his bestfriend and ifa..His bestfriend tuu yang the person that I described before this..Tina tuu..nak sama kan muka ? Ramai cakap macam adik-beradik..and ramai gak yang cakap macam couple..tapi tak pun..GG also caring la..dya ambil berat pasal kawan2 dya..good2..GG ! Jangan la lupa datang rumah aku..duk dekat la katakan..penang-kedah ja pun..tak jauh..hehe..tengss for everything GG and I'm sorry if what I'm said and done to you were wrong..sorry ya smart guy..scroll down please to meet him =)





                                                        Besides me is G.G :)


Wow..aku tido lambat hari nie sebab nak update blog aku nie..haha..habeh la aku esok..bangun lambat la jawabnya..dah pukul 2.33 am sudah..time for me to sleep..okey guys..got to go..wait for the next person okey..


Salam..Bubbye..(hj) <3 <3





















theonlyownerofthisblogishannajeffree