About You - # Nasuha #

Assalammualaikum,,

     Aku nak gitau korang nie yg aku dah apply keja....and...and....tak dapat pun lagi...wuwuwu..sedih betoi..semangat dah ada nie...belum ada rezeki...jadi..sapa2 yg dah berkerja..hargailah perkerjaan anda..hehe..okey..aku nak start ceritera cot cet aku berkaitan dengan seorang budak perempuan yg mempunyai seorang yang comey dan aku selalu buli dya...jahatnya aku..~.~ ngehngeh..Tuan punya nama ialah Nasuha..tapi kadang2 pnggil nama belakang ja..Suha..very nice name..nama yang lembut seperti tuannya..hehe..dya dari Kelantan..ermm...kt mna tuu aku tak berapa nak ingat..MAAF ya :)

     NASUHA seorang gadis yang pendiam, lemah lembut, baik dan bijak...mula-mula kenal pun dah tahu yang dya tuu pendiam..hehe..tak berapa banyak cakap mcm aku la..better than me..:) tapi bila dah lama-lama kenal pun lebih kurang sama ja..tapi kannnn..........hehe..dya dah pandai mengusik...kehkeh,,mula-mula kena usik tuu tak perasan lagi..pastu kena usik sekali lagi..eh2..suha dah pandai usik eaaa....haha..transformasi bila berkawan dengan kawan dengan orang yang gila-gila mcm aku nieh..haha..bertambah kecoh la kelas kami..>.< Besides that, dya baik and tak pernah kedekut ilmu..korang tau tak yang dya nie pandai fizik woo...subjek yang aku lemah..aku tak berapa nak ingat la dya ajar sapa..arina ataupun jannah..diam-diam tapi berisi woo...tabik arr Hana kat Suha.. ;) keep it up girl !

     Tiap kali aku terserempak dya kat luar kelas ka ataupun dalam kelas aku mesti tegur dengan panggil nama dya ikut suara dya..'suhaa'...suara dya cute cute cute sangat...sweet eh...Suka kawan dengan suha..tengss sebab sudi kawan dengan hana.. =) Semoga berjaya dalam hidup..jangan lupa Hana..yang comey nie..(haha..perasan) Nahh..nie gambar nasuha..hehe




                                                    She's on left..N.A.S.U.H.A :)


     Ingat tak kat tasik time last2 before nak exam ? Kita ada buat pertukaran hadiah kan? Nasuha bagi aku hadiah la..terharu gila kot time tuu..sob3 T.T  Aku dapat dua pulak tuu..jangan jeles..haha..terima kasih dear :) dan nasuha..Hana ada suprise buat Nasuha..hehe..


 
                                                 Tadaa !!  My heart..haha..

     Hana dapat bina heart yang Suha bagi tuu..hihi...susah gak la...dari tengah hari smpai nak ke petang la kiranya baru boleh siap..adess..pandai suha pilih..nak uji kesabaran hana ea..hana sabar ja buat benda nie..dah siap ! bangga2..hehe...untuk nasuha.. ^.^

Okey..thats it..to be continued..haha..kbye..

Salam (hj) <3 <3


theonlyownerofthisblogishannajeffree