About You - # Wafaa #

Salam :)


     Sharp 12 am aku tulis blog..tabiat jaga malam dah aku terbawa-bawa sampai hari nie..grrr...exam lepas punya pasai la nie..pastu gaduh selalu sakit kepala..hana..hana..isy3...haihh..sabo je la..Sorry..seriusly aku lupa nak update blog nieh..bila tengok kt fb baru teringat..adess..mula la nak fikir sapa yang patut aku describe pulak ea kali nie..okey then aku decide to write about Filzah Wafaa :) Sweet and nice girl..


     Aku mula kenal dya time dalam kelas BI..yang kena write down bout our friends..cehh..mula-mula ayat skema..'err..awak nama apa ea?' cewaahh..macam budak baik ja aku dulu2..hehe..tapi sekarang pn baik gak cuma kureng ja la.. :P dah take note tuu sudah la..nak kena p duk kat depan pulak and cakap pasal kawan kita..nama,character,ambition,old school,, smuanya nk kena ingat..nalaaa...nama tuu penting nak kena ingat dengan betul..anak org oii..tak betui nama habeh kena...ada satu word yang boleh describe dya..dulu aku ada gtau bebudak kelas aku..err..tapikan aku sendiri pn dah tak ingat..~.~ teruk2..isy3..


     Dalam kelas dya tak banyak cakap..tak banyak soal jugak..ada la kadang2..tuu pn aku rasa aku tak prasan kot..bila luar kelas pn macam tuu..dan dya satu blok dengan aku n kak hanis..satu aras pulak tuu..tapi tak pegi klas sekali..hehe..sebab aku selalu p lambat..kikikik..ponteng tuu ada la sekali kott..okey..tkmau cakap dah..nanti terbocor rahsia sendiri :D Wafaa selalu gi kelas..tak silap aku dya tak penah tak pegi kelas..bagus2..dya jugak selalu jalan cepat sampai kami panggil dya 'Express'..Memang cepat dya jalan..aku tengok dya jalan aku yang rasa penat..dya relax jaa... :3


     She also one of my member in my mathematic's group..sorry kalau hana tak banyak mengajar..rasanya tak bagi ilmu apa2 kot...teruk betoi punya fasi..adess...T.T Wafaa..I know exactly how it feel when one of our bestfriend betrayed us..backstabbed us..Hana once pernah kena..tapi orang dulu2 ada cakap..berkawan biar beribu bercinta biar satu..hilang satu 10 yang datang..be friendly dear :) dont stay alone forever..anggap kawan macam family like H4P2 group..always there for you... :) Keep smile..and btw Wafaa..you have a very sweet face...ramai puji mcam tuu,,jelous niehh.. ^.^




                                                    Cutenyaaaa ~ W.A.F.A.A :)


Need to go to bed now..nyte guys *.*


Kbye..(hj) <3 <3

theonlyownerofthisblogishannajeffree