About You - # Hanis #

Assalammualaikum :)


     Hye awak ! hehe...Apa khabar ? Harap baik selalu lah yaa..Malam ni kan..kita nak cerita pasal seorang budak perempuan yang manis dan baik...alamak ! skema gila ayat aku..saja gedik nak try buat ayat tu skali sekala..haha..OOokey...Seperti yang aku cakap la kan..aku nak cerita pasal someone..biasa la..aku nie boleh dianggap spy dalam kelas..tapi ada yang lagi pandai spy dari aku..hehe..aku cuma tengok karakter dyaorg and tulis sejujurnya apa yang aku nampak..sebab tak baik tipu kannnn....Nama diberi ialah Nurul Hanis..Asal dari Baling,Kedah...satu negeri wooo...geng2..err..tapi aku bukan lahir negeri darul aman nie la..saja nak syok2..tapi apa2 pun tetap org utara nohh... :D

     Sebelum aku nak cerita pasal dya...err...aku nak guna panggilan apa ea...okey la..aku slalu biasa panggil dya kak Hanis..jadi aku panggil kakak la ea..sebab she's older than me..and besides, I already assume her as my sister :) Kak Hanis nie seorang yang pendiam..kurang bercakap la dalam kelas..Always focus on her study..Selalu duduk satu meja dengan aku dalam kelas or dalam lab..Nice to know her..Bila start cakap dengan dya..besa la ceq...kedah temu kedah..loqlaq la jadinya..kdg2 kluaq la loghat pure kedah..hehe...Dya baik..Dalam kuliah bila duk dengan dya..dya selalu offer aku sweets..banyak kali jugak kot..naik segan aku..huhu..arigato kuzaimas..si she nie..trimas2..dan trima kasih to all my friends :) 


     Sebenarnyakan..aku kagum, impress dan WOW dengan creativity dya..perghh...lawa kot...aku pernah tengok muka depan assingment math yang dya buat..memang lawa..dya lukis dan tulis senang ja..kalau aku..hehh..berjam-jam gak la nak lukis macam dya buat..asyik duk padam ja tak habeh2..mau terkoyak apa ketas tuu..huhu T.T  Sometimes aku tengok kak Hanis macam blur pun ada..hehe..(cakap kat orang..ada orang gak yang kata kat aku nie blur..adess) Bila tegur dya ja..dya akan buat muka blur O.O ha ? apa2 ? hehe...tapi cute laa...suka sakat kak Hanis..Aku ingat lagi time Chemistry dekat lab..time tu KU kimia..sapa yang tau cikgu tau la tradmark dya..'potong markah'..kesian kat kita kan classmate..haihh...ada satu hari nie..tkda experiment..aku pulak duk sebelah kak Hanis..cikgu tu duk tanya apa tah..kak Hanis blur jadinya...tak pasai2 cikgu tuu baling sabun yang dah lama...eeeuuwww...terkejut kot..dengan aku2 sekali kena..nasib2..aku, tina, ifa and Kak Hanis gelak jaa...dua kali kena baling kot...kenangan di KMPP yang takkan boleh lupa.. :)


Nie pic yang aku amik time dya tengah kusyuk study...hehe..jahat2 $.$



Time waktu fizik..fokus tuu..sampai aku amik gambar pun tak prasan..haha ;D

Blur kan ? Saja aku bagi blur..Nak tengok dengan jelas ? Scroll down please :)


                                                            H.A.N.I.S :)

Okey..yang sebelah kak Hanis tuu budak comey yang muka dya terpaksa disorokkan sebab takut nanti femes sangat..haha..prasan..jadi abaikan ja la budak sebelah Kak Hanis tuu :P Sampai disini saja..trima kasih kerana sudi membaca blog yang serba kekurangan ini...chill guys..see you soon..

Kbye,,(hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree