About You - # Haniff #

Salam dan hye..

     Whoaa..bulan puasa nie ada hari panas dan ada yg hujan..hari hujan tuu kira best la kan..sejukk ja..hehe..-.- o.o -.- o.o <-- icon nie mksudnya pejam celik pejam celik..malas nk tulis tapi kena gak sebab nanti korang tak faham..huhu..sekejap ja rasa..dah masuk pertengahan bulan puasa dah..pastu nak raya..yeayy ! Then....nak masuk U..huhu :'( Forget about that first..aku nak sambung cotcet aku dalam post nie pasal budak dari Bangi, Selangor bernama...jeng3..ala..dah tulis kt tajuk tuu..Hanif Rahman..

     Time orientasi aku terkejut tengok dya (o.O) sebab muka dya sebijik macam kawan aku kat sekolah..kira-kira nak tegur selamba ja..bila dya sebut nama dya haniff..terus tak jadi..silap org..huhu..nasib tak tegur pakai 'hang aku'..kalau tak..maluu lima bulan 10 hari..adess..He is a smart guy..ramai peminat..untung laaaaa..haha..budak pompuan kelas h4p2 duk cakap2..'awat laa budak laki kelas kita ramai sangat yang minat taktau..hampir semua la yang ada orang minat tapi budak pompuan kelas nie takda sorang pun yang ada peminat..huhu..tak laku'..adess..kesian kat kami..sob3..boys..hampa jangan duk kembang2 sangat nanti tak muat baju raya :P

     Dya actually macam blur aku tengok..bila kami duk cakap apa2..then gelak2..dya jadi macam ' hah ! ko cakap ap tadi ?' (krikk3) nak tergelak aku tengok dya..haha..anip2..dya juga selalu kena buli dalam kelas terutamanya kelas kimia sem 1..dengan 'bestfen' dya..haha..kalau bukan sapa lagi ckgu 'S' laa..takbleh sebut nama dalam blog aku..karang kena cekup..dya dengan kugan..haha..cikgu tuu kira 'minat' dgn dyaorg..sampai merah muka anip..aku perasan tuu..hehe..overall dya okey..smart..kind..blur and keding..haha..best la kawan dengan dya..lawak pun ada..sporting la budak2 h4p2 nieh..

Message from me : Anip ! Ko jgn lupa kat aku nieh..belajar smart2..mungkin apa yang kita cita-cita kn tak dapat..tapi GOD always give us the best..ada hikmahnya =) nak kahwin nanti jangan lupa hantar jemputan..gi prepare brg nak msuk u cepat..jgn slow like torties pulak..haha ^V^



                                                      'Hensem' boy.. H.A.N.I.F :)

     Awal2 lagi aku nak gitau..abaikan muka aku yg sebelah tuu.. tenkiu.. :D adehh2..naik kebas tangan aku tulis post nie..adehh..have a good day friend..jangan lupa niat puasa esok.. :)

Kbye..salam (hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree