About You - # Ainul #

Salam..

     Okey..Aku dah start kalut nak update blog..you know why ? because I'm still not finish this series..waaaa...I fell so miserable..Tengah duk syok2 kemas barang..itu ini..tiba-tiba I'm thinking about my blog that I left for about a month..bangun2 pagi terus aku update..Habis la kau hanna oii....okey2..sabarr...huuuhhhh...cari idea..cari idea...okey..got  it ! Jom cotcet..

     Her name is Ainul Mardhiah Sahar..From Kelantan..She is one of my besties in my college..Kami satu geng with Ifa..mcm Charlies Angel la pulak...mana2 pegi mesti kami bertiga..We have our 'manja' name..Ifa we called 'bie' sebab perangai dya mcm budak2..manja mcm baby..sebab tuu panggil mcm tuu..This girl we called her 'sweetie' sebab dya comel dan sweet..hee ~ (^.^) and for me..they called me 'sayang'..sebab ap ? tanya dyaorg..haha..bila kami pnggil guna panggilan tuu..org tengok pelik..haha..we don't care..

     My sweetie is really genius..dya akan marah bila sebut dya genius..haha...don't look yourself so down sweetie :) What I'm telling you in my blog is true..Dya cepat tangkap apa yang dya belajar..an example la..time kuliah biology..I think most of the student did not pay attention including me..haha..main game..hehe..My sweetie nie always with her earphone..dengar lagu korea..There's one time when the lecturer suddenly asked the student the topic that she taught..dan orang yang bertuah itu ialah our ketua..haha..padan muka..ha..kau..terus tergagagap nk jawab sbab tak focus..My sweetie nie la yg bantu..like seriously..whoaa...so genius..I'm really proud laa...kik3

     She really in love with this korean guy..err..what his name ha ? errr....okey..lupa..hehe..many picture of him in her phone..haha...but cute laa..She is kind and like to help people..aku penah study dengan dya and asked her to teach me about my worst subject -physics ..haha..and dya ajar aku sampai aku faham..terharuu..sob3 :')  Ermm..talkative and active..I don't know where and when dya study..asyik tgok movie jaa..masuk bilik dya ja tgok movie..naik tension aku tengok..haha..jeless2..Banyak kenangan yang ingin aku tulis tapi tak sempat plus tktau nak cerita mcam mna.. :D But..yang paling aku ingat is we like to gossip together gether..haha..sempat lagi kn..with our Ifa..haa..memang jadi la gossip tuu..huhuhu..miss so damn much the moment that we laugh together..study together..eat together..sleep together..gossip together..walk together...wanna cry T.T huhuhu..

    Message from me : My sweetie..only me can call you that name tau..haha..Hanna nak cakap thank you so much for everything..all those memories will keep in my mind for ever..kalau jumpa jangan lupa tegur nahh...jangan lupa budak comey nie..kik3..study smart..jangan dk tengok movie jaa...haiyoo..haha..keep strong and never give up..keep in touch always my future doc ! rindu and sayang kamuu <3


                                                    My sweetie ^.^ A.I.N.U.L :)


                                                                   Three of us :')

Two person left..will update as soon as possible..baca tau ! Dan tunggu lagi 2 org.. ! haha..okey guys..

Bubbye (hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree