About You - # Khairin #

Salam & Hye

     I'm having a lazy day today..sedih pun ada...huhu..my friends ada yg dah get ready nak masuk uni..cepatnya masa..I've got call this evening..my uni tangguh tarikh pendaftaran..ada yang best & ada yang tak best..depend laa kan..Wishing you all the best and study smart :) Seperti yang aku cakap dan janji dulu..aku akan tulis pasal budak sekor nie last..sebab ap..entah..aku pun tak tau..haha..dah tiba masanya aku nak komen,puji and ngutuk pasal dya nie sorang..Jom sama-sama komen dan baca...

     My leader dalam group H4P2 in KMPP..diberi nama Khairin Nazmi Bin Khalili..seorang yang gila-gila...sporting..dan kaki kelentong..aku geram dengan dya..selalu ada jaa idea dya nak kelentong orang..haiyoo..dya pernah salah masuk kelas dulu..tak silap dya ada cakap dya masuk kelas H2P4 kot..dalam dua tiga hari..bila kak fasi kelas tuu check nama dya bru dya tau dya salah masuk kelas..dah la salah masuk kelas..bila masuk kelas kitaorg (kelas yang betul) dya duk cakap banyak pulak..first impression aku kat dya : 'awat dya nie cakap banyak taktau..lebih-lebih pulak' haha..jahat kan aku..kik3..tiba pulak masa pilih ketua kelas..dya duk cakap dya ketua tuu..ketua nie..org lain dk whoaa ( O.O ) aku pulak dk pelik (-,-') biar betul dya nie..aku nak vote kugan tau dulu..haha..sory kugan..not your luck..hehe..

     Dan keputusan yang kami buat adalah sangat tepat..dya seorang leader yang rajin, bertanggungjawab, dedikasi dan ceria :) He always try his best for the class and also for the lecturer..Mementingkan orang lain daripada diri sendiri..terharu gila dapat ketua macam tuu..Our mentor pun puji macam tuu..oitt..pakcik khairin..jangan duk kembang lebih2 ea...ingat..esok daftar masuk uni dah..study elok2..jangan main2..takyah duk 'ceng' or fly tuu..kalau ada yang tak faham..tuu bahasa ringkas untuk word 'ponteng'..teringat lagi trip yang kitaorg buat dulu sebelum keluar kolej..trip yang best dan tak boleh dilupakan..our leader sanggup bersusah-payah cari tempat dan atur semua benda untuk dapat yang terbaik untuk anak-anak buahnya..Thank You ;)

     Okey..takmau puji lebih2..nanti dya jadi belon..kik3..tiba time aku nak ngutuk dya pulak..part paling best..haha..dya nie gelong tau dak..buat ikut suka dya jaa...selalu buat kelas huru-hara dan gelak tawa..kaki tidoq..selalunya dalam kuliah..orang duk sibuk study..dya boleh syok tido pulak..macam nak baling batu jaa..haiyoo..dapat pointer tinggi pulak tuu..jeless tengok..grr >.< study macam mana aku pun taktau..haihh

     Dya nie femes tau..suka main rugby..petang2 selalu nampak dya main..aku nak p tengok tuu memang tak arr..seperti sudah maklum..aku memang takut tengok benda2 ganas nie..ada satu game nie..dya ajak tengok..aku pergi la dengan roomate aku and ifa..by the time dya tengah main..dya jatuh..haa..apalagi..aku naik gabra..terus ajak roomate aku balik..huhu..soryy ea pakcik..dah sakit tuu p main jugak..kan dah jatuh..padan muka..wekk ! :P Nak bongkar satu rahsia nie...haha..satu ja la ea..banyak2 tak boleh..private ! kik3..Dya dapat tawaran gi uitm dulu..dapat bidang yang dya minat..sebelum dya gtau whole kelas..aku dan geng budak laki tau dulu..haha..kira I'm lucky..bangga la jugak..haha..punya la pujuk & pujuk supaya jangan pegi..akhirnya sampai ke sudah dya tak pegi..yeay ! haha..laki..cair punya laa.. (jahat gila aku..muahaha) 

     Tagline yang selalu dya pakai ialah ' Kayu tak goyang' & 'matrik penuh dengan tipu daya' tak habeh2 dengan menatang tuu..ayoyo..sampai tak larat nak dengar..nie masuk uni nie..entah tagline ap pulak la yang dya nak cipta..macam2 la budak nie...okey..ak tak boleh tulis panjang2 dah..tak cukup masa..kena post dengan segera..mamat tuu nak baca sekarang..haiyoo..


                                                       Time jamuan kelas :)


                                                  Pic curi ! Ifa punya keja la nie..


                                                 Our beloved leader..K.H.A.I.R.I.N :)

     Lupa nak gitau..dya ada banyak nama tau..korang boleh panggil dya kayu, torties, kelawar, daun kari & macam2 lagi laa...kik3..

Message from me : Study di sana elok2..jangan dk main2..future eng woo..good3..jaga diri..sabar..di sebalik kesabaran ada kebahagiaan..hehe..copy paste jap.. :P Jangan lupa budak COMEY nie tau..selalu aku pesan dkt kawan2 aku..hihi..keep in touch always ;') Dengan ini dimaklumkan bahawa series ini sudah tamat ! keep following my blog okey :D

Gudnite peeps..

Bubbye (hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree