About You - # Ifa #

Salam, Hye..

Yesterday, when I'm out to penang..I was wondering..why there are so many vehicles..ouhh..yaa..tomorrow (today) is merdeka day..SELAMAT MENYAMBUT MERDEKA ! I don't have much time now..Tomorrow some of my friends will enter university..well..guys..good luck and study smart..have a blast day :)

This little fellow here name Nur Zarifah bt Mohamed Salib..lives in Bukit Mertajam,Penang..my very close friend in KMPP..When I first met her..I already know she like to talk much..hahaha..ada gaya gitu..mula rapat dengan dya dalam kelas math kot..not so sure..lepas tuu aku selalu bertandang ke bilik dya untuk study ..study la sangat kan..kik3..Dya sangat baik and manja tau..haha..manja dengan org terdekat ja..really take care of her friends..Selalu cerita dekat aku about her family, kawan skola lama dya, kucing dya dan juga ehem2..haha..dya seorang 'catlover'..first time aku pegi rumah dya with aini and jannah..aku jumpa kucing dya..hehe..Inam and Fluffy..both are cute..nanti bila2 aku gi melawat kucing hg noh ifa..melawat hg aku takmau.. :P

Aku rasa mostly dah tahu yang ifa nie suka tengok WWE.. whoaa..ganeh tuu..dya siap boleh senaraikan nama2 peninju..dahsyat betoi minah nie..org main rugby pn dya suka tengok..kalau ak..huuuiii..lari jauh2..tak boleh tengok..ganas sangat..huhu..My bie nie jugak seorang kaki gelak...lawak pulak tuu cara dya gelak..first time dya gelak..aku pn gelak la..bukan lawak ap..lawak dengar dya gelak..time dya datang rumah aku masa assingment bio..korang ingat tak lagi kita kena buat game for bio..dalam bentuk 3d tuu..We together with Ainul dalam satu team..Dya datang rumah aku..sambil2 buat keja kami dk ber'gossip' laa..and we laughed together..mama aku cakap..'tudiaa ehh..dua org ja dalam bilik tapi gelak macam 10 org' haha..penangan ifa..kik3 :D My mom pun dah serasi dengan dya..siap panggil 'mama' lagi,,huhh..jeles nieh..untung laaaaaaaaaaaa...grrrr... >.<

Meh ceq gitau satu rahsia..haha..tunggu la hg ifa..aku gtau smua org..haha..aku rasa semua dh maklum yang ifa nie memang takut sangat dengan cicak..orang lain takut cicak..orang lain yg dapat gelaran 'cicak'..huhu..ap boleh buat..tau la aku comey..haha..nieh nak cerita..jeng3..dalam bilik dya time tuu dya dk bt ap ak tk ingt..ak tkda dlam bilik dya..tiba-tiba satu cicak nie jatuh kat dya kot..haa..ap lagi..korang mesti boleh imagine..dya menjerit bak orang kena hasut tuu..roomate dya terkejut laa..apalagi..ingat kena hasut..siap nangis2 lagi..rupa-rupanya sebab cicak..bila ingat balik..ifa2..hg nie lawak laa...bhahaha...ada lagi cerita pasal cicak dan ifa nie..boleh buat movie..tapi takyah la cerita..nak tau mesej aku..kik3..

Mana2 pergi kami selalu pergi bersama-sama..apa2 story aku luahkan dkat dya..and she helped me..and vice versa..terasa rindu bila ingat kerenah kawan2 nie..macam2 ada..tuu yang happening..satu family yang sangat bahagia..

Message from me : Oitt2..lepas nie hg gi perak nohh..untung laa..tak leh dah aku nak story mory dengan hg..wei..kalau ada ap2 jangan lupa text aku..I always be there for you my dear..study elok2..klu gi UTP..tlg tengokkan untuk aku gak eh..haha..aku tau matlamat trsembunyi hg..hehe..goodluck and all the very best ! Aku selalu duk pesan..jangan lupa budak COMEY nie tau... ;)


                                                                  My Bie .. I.F.A :)


                                                          Sweet Memories :')

Goodluck dear friends..to keep in touch with me ? keep following my blog :D Thats all..

Bubbye (hj) <3 <3
theonlyownerofthisblogishannajeffree